Σελίδες

Πέμπτη 8 Ιουνίου 2006

Πανεκπαιδευτικό Φωτoρεπoρτάζ και άντε γεια!!





("Κάτω τα χέρια από το άσυλο")


Τα διάσημα "dulevo" σε σχηματισμό επί της Πανεπιστημίου





  • Τα παιδιά έκαναν διασπασμένες πορείες. Ρε, πάμε καλά; Ηλίθιοι!
  • Αυτή τη στιγμή, οι μολότωφ και οι πέτρες στο Σύνταγμα. Κουκουρούκου!
  • Στη Βιβλιοθήκη έπαιζε από τα μεγάφωνα punko-metal χειρίστου. Ήμαρτον ρε πούστη!
  • Πότε θα γίνει μια υπερ-πορεία ενάντια στην αλλόγιστη χρήση χημικών από τους μπάτσους;
  • 3 ηφαίστεια στον Ινδικό είναι έτοιμα..

Εγώ την κάνω. Πάω στο Νησί (γυμνοί στον ήλιο, με τη σκηνούλα μου, τη θαλασσίτσα μου, τις μουσικές μας, τις φωτιές μας, τα coctails, την ξυποληταρία). Έχετε γεια μαλάκες όλου του κόσμου. Καθίστε να σβήσετε τα ανοιχτά blogs και να linkblogaρετε αλλάζοντας usernames για να μας δείξετε το αυτονόητο. ΖώΑ!


Στο κατάστρωμα που θα μου φυσάει το μαλλί και θα αφήνω πίσω μου την πόλη θα τραγουδάω αυτό, (dr.Uqbar, μεγάλη η χάρηTου).Mε τρέλα. Αυτό:

10 σχόλια:

Chaca-Khan είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Chaca-Khan είπε...

.
.
άντε γεια και συ άριελ, άντε γεια
.
->φέρε μάσκα

averel είπε...

Μαλακια ο βανδαλισμος των αγελαδων.

Chaca-Khan είπε...

καλά, δες το από πάνω (αριελ)
αβερελ:ναι.sort of.

Kyrios Elefantas είπε...

δυστυχώς δεν καταφέραμε να βοηθήσουμε το περιστέρι. αντίο περιστέρι

€lisavet είπε...

:(

Συμφωνώ chaca σε όλα.

mindstripper είπε...

Το Rapishare μου ζήτησε το σύνθημα.

Καλές βουτιές.
Όλα μπλε.

Ανώνυμος είπε...

Ωραιος Chaca-Khan το ευχαριστηθηκα το clipaki

Ανώνυμος είπε...

Keep up the good work allegra Ppc nude theme Multi trip travel insurance web tell timeshare or tellcondos tennessee Lawn tennis court dimension 4x4 kia sorento club protonix alternative Laptop price list George washington furniture Team mobile phone O patanol Flush rosacea Where can i buy modafinil in portugal

Ανώνυμος είπε...

Looking for information and found it at this great site... » » »