Σελίδες

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2005

ΜΠΛΟ-ΓΚΕΡΣ

Οι ατελείωτες φιλονικίες τον αγαπητών μου συν-μπλογκεράδων, ομολογώ πως έχουν καταντήσει : κουραστικές, ανούσιες, χωρίς νόημα και χωρίς ενδιαφέρων δηλαδή ανόητες και ανενδιαφερόμενες.. Καλά θα κάνετε αγαπητοί μου αν-άδελφοι να σοβαρευτείτε πριν η υπόληψη αυτού του ποιοτικού διαδυκτιακού τόπου που με τόση προσπάθεια αγωνίστικε να εξυψώσει ο αγαπητός και φίλος Chaca-Khan πέσει και γκεμοτσακιστεί!
Αντιλαμβαλόμενος την κρισιμότητα του θέματος έχω να προτείνω την προσωρινή διακοπή των εχθροπραξιών μέχρι να μου έρθει και εμένα κάτι για να την πω σε κάποιον! Μέχρι τότε θα ήθελα να παρακαλέσω όλους τους κοντριμπιούτους όπως ανακαλέσουν όλες τις προσβολές αυτές, να αφήσουν τις εσωτερικές διαμάχες και να συσπηρωθούν. Εμπρός στον Αγώνα παιδία όλοι μαζί για ένα καλύτερο μπλόγκ!

Θα ήθελα ακόμα να σας εφιστήσω την προσοχή σε κάτι που μου ήρθε μόλις τώρα! (και μάλλον ανερεί όλα τα προηγούμενα)

Ερ: Ποιό είναι το πιο άχρηστο πλάσμα στον πλανήτη?
Απ: Η γοργόνα! Γιατί ούτε να την Γαμήσεις μπορείς αλλά ούτε και να την Τηγανήσεις!!!

Και ακόμα κάτι μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν και οι Γοργόνοι!!!!! Αυτοί μαλλον ξερουν τι να τις κάνουν τις γοργονίτσες..




Χωρις παρεξηγήσεις παρακαλώ έτσι?

Κάπως έπρεπε να βάλω μια αρχή!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: